دانلود آهنگ جدید عماد به نام سرگیجه

دانلود آهنگ جدید عماد به نام سرگیجه

دانلود آهنگ جدید عماد به نام سرگیجه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Emad%20 %20Sargije دانلود آهنگ جدید عماد به نام سرگیجه

 

دانلود آهنگ جدید عماد به نام سرگیجه

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Emad – Sargije

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Emad – Sargije

——————————-

متن آهنگ عماد به نام سرگیجه

میدونم نگاه خستم پیشه چشمای تو هیچه
میدونم هرچی بخونم تو گوشه خودم می پیچه
تو گوشه خودم می پیچه..

منو بیرون کن از این سرگیجه های لعنتی
بذار خیال کنم تو هم به یاد من ناراحتی
به یاد ِ من ناراحتی..

می دونم
هرچی بخونم
واسه تو فرقی نداره
بی تو قلب نفساشو
لحظه لحظه کم میاره

تو نبودی
که ببینی
من چجوری کم آوردم
من بدی نکردم اما
بدترین ضربه رو خوردم..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:عماد, ] [ 18:58 ] [ زهرا ]
[ ]